fredag 11. juni 2010

øredobbeskrin




Har pyntet en metallboks som jeg har øredobbene mine i. Den står på nattbordet mitt, da er det bare å legge de oppi når jeg går og legger meg. Veldig greit for jeg har ei lita snuppe her som går å legger seg i min seng hver kveld og da klør det i fingrene hennes så hvis da øredobbene mine ligger å slenger på nattbordet er det stor sjangs for at jeg støvsuger de.
Ønsker dere alle ei kjempe flott helg, jeg har ingen planer så det blir bare å putle i huset og det gleder jeg meg til:)



3 kommentarer:

  1. knallfint Wenche, og så lurt. Jeg bruker den du lagde til meg da du var på kurs til papirfesten ♥ jeg har blitt helt giret på maling av stue og nytt gulv i stuen, you name it. total renovasjon hadde vært tingen for den som hadde hatt råd hihihi

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ Wenche, kjempe fint! Ser du har lagt ny mal, kjempe fint, jeg har også fikset det på min blogg. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig!! Tenker denne er lekker å ha stående på nattbordet! - ps. bare passe på at lillermor ikke stikker av med hele det fine skrinet da ;)

    Snakkes imorgen!
    *klem*

    SvarSlett