lørdag 17. juli 2010

Ferien 2010

Så var ferien over for denne gang, det er første gang mens jeg har vært i arbeidslivet at jeg har hatt ferie i 4 uker i strekk. Det har vært helt fantastiskt vi har kost oss kjempe masse♥


FUGLEVIKA

Vi startet ferien med å få lov å være med på hyttetur sammen med ei flotte dame og 6 unger. 3 var mine, 2 var hennes også hadde jeg lånt med meg Christopher. Vi overnattet i 3 netter og ungene var bare kjempe snille. Vi var også utrolig heldige med været.



HYTTA




Vi har også vært på hytta vår i to uker, der har tiden gått til å male den hvit innvendig. Litt av en jobb har grunnet to ganger og malt en gang så vi må inn og male alt et strøk til ( det har jeg spart til meg og Helen, vi må ta oss en helg og kose oss med maling spannet:) og litt annet kos også da)

3 kommentarer:

  1. høres ut som om det har vært en flott ferie på dere, dere er så utrolig heldig som har egen hytte ♥ gleder meg masse til helgeturen vår, masse kos bare meg og deg

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du har hatt en herlig ferie Wenche! Jeg er nå midt i min, og føler at de to ukene jeg allerede har hatt bare har føket avsted... jaja.. har jo to uker igjen, men de fyker vel de også hehe!!
    Kose deg på jobb, så snakkes vi snart!
    *klem*

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen på bloggen min!
    Koselig å titte innom din blogg.

    SvarSlett