tirsdag 6. desember 2011

Tenåring i hus :)

...

Ja så har vi fått oss en tenåring i hus. Jeg håper han fortsetter å være like grei som han alltid har vært. Og ikke får noen tenårings nykker... Vi har vært heldige med den gutten til nå, han er en fantastisk snill og flott gutt og det håper jeg bare varer lenge...

Vi har da hatt hele huset fylt med tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre på kake og kaffe i dag. Nå skal jeg lage meg en kopp te og begynne på boka MAREKORS av Jo Nesbø. ( den har ligget og ventet på meg en liten stund )

                                                 Ha en fortsatt fin kveld♥

1 kommentar:

  1. ja tenk, en tenåring i hus wenchi! :D så kult :) han e ein goe gutt å komme nok alltid te å ver det :) glede meg bare te ann blir konfirmant eg så eg kan laga kaga ;) hehe.. flott gutt er det vertfall! :)

    SvarSlett